Wednesday, March 16, 2011

AKU PERNAH PUNYA DIA SBG TEMAN

dulu dia teman, teman yg baik, yg menyenangkan..
walaupn kdg2 ada x puas ht, ade yg bermasam muka..
kami still kawan..
tak pernah terlintas d fikiran aku nk putuskn silaturrahim persahabatan..
walaupun kami tak seakrab mana..
sekelas pn tdk, sebilik pn tdk, se'course' pn tdk..
tp kami berkwan atas kwn..
berkawan dgn ikhlas..
tp skrg..
atas sbb yg aku rsakan tdklah terlalu besar, tdk terlalu serius..
ini bkn cerita kwn makan kawan atau kwn 'kencing' kwn..
bkn jgk aku merampas kekasih dia..
bkn jgk aku mengutuk d blkg dia..
tp tetap dia kelihatan begitu sukar untuk memaafkan..
ape yg penting, 
I'VE DID MY PART..
terpulang pd dia utk memaafkan atau tidak..

3 comments:

Unknown said...

aku rase aku tau sape kwn yg ko maksudkn tu.. aku cube tenangkan dia & mntk dia fikir scr positif.. even aku tak tau ape2 yg menyebabkan dia terasa sgt.. tp tu semua terserah pd dia.. mgkin dia seorg yg very deep thinker..

waniez said...

jelas dh dkt fb dia, ak x bg kad jemputn kt dia cik sofea oi..ak seriously ingt ak dh bg kt Ju,last minute br aku hntr, so dh 'rejected' la kot tu.

Unknown said...

emmm... aku pon xtau nk ckp cmne.. she is very3 sensitive girl..