Thursday, September 19, 2013

DULU HANYA MIMPI


DULU SAYA HANYA BERMIMPI DALAM TIDUR, BERKALI2 BERMIMPI SELAMA 2 TAHUN LEBIH, ALHAMDULILLAH SKRG ALLAH PINJAMKAN NIKMAT INI SEKALI LAGI..SEMOGA KALI INI SELAMAT KE AKHIRNYA, SEMOGA SIHAT SEMUANYA, SEMOGA INDAH KESUDAHANNYA.. ^_^
Alhamdulillah, syukur pd Allah, jika ditanya apa caranya, apa usahanya, inilah jawapan saya selain sudah sampai masanya Allah nak bagi :D
1. Doa yg tak putus2 pd yg Maha Mencipta esp setiap kali slps solat fardhu, solat hajat.
2. Tanpa malu2 lg, mohon pada semua keluarga, sahabat2 dan org terdekat untuk turut sama mendoakan saya hatta ke Tanah Suci Mekkah.
3. Turun naik hospital Pantai Kuala Lumpur selama 2 tahun berjumpa dgn dokt cantik manis, Dr Adilah Ahmat! (kaya Hosp Pantai, thanks TM!)
4. Amalkan minum susu kambing, kurma & madu (tak istiqamah sangat la..hihi)
5. Follow nasihat dari mertua & mak, pergi mengurut di Kelantan, Kedah & Perak. (walaupun agk risau pd mulanya, tp mengenangkan hajat mereka, ikutkan aje la, smbil berdoa semoga selamat & tak bawa mudarat)
6. Decided untuk buat D&C selepas keguguran pertama pd Feb 2013. (sbb ada org kata D&C lbh baik utk membolehkan dokt cuci rahim kita dr sisa2 kandungan tu..)
7. Terus berfikiran positif & mendapatkan nasihat & smgt dr suami, keluarga & rakan2! :)
Apalah sgt tempoh 2 tahun saya menunggu berbanding org lain yg sampai 5,7,10 tahun menunggu, tapi saya sengaja kongsikan di sini kalau2 ada yg sudi membaca. Semua ni hanya pinjaman sementara dr Allah, yg penting, kt ambil iktibar atas segala yg berlaku & terus berusaha & berdoa utk capai hajat kita tu.

 
THEY ARE SUPER DUPER CUTE, KAN! ^_^
 
 
 

No comments: